zaterdag 17 mei 2014

Jij vlek

Hallo, ik wil je niet beledigen, maar vind je het goed als ik voor jou bid? Het is zeker niet mijn bedoeling je te beledigen. Maar ik zou het graag doen. Al verschillende keren heb ik meegemaakt dat het hielp. De vlek werd kleiner. Ook al eens is bij iemand de vlek helemaal verdwenen. Maar het kan ook dat de vlek niet helemaal verdwijnt, maar wel een stuk kleiner wordt. Here Jezus, help deze vrouw met haar kleurverandering en zorg dat de vlek kleiner wordt of helemaal verdwijnt. U heeft er macht over en ik vraag u om iets te doen aan de vlek, hem kleiner maken of helemaal laten verdwijnen. Dank je wel mevrouw dat ik dit voor u mocht doen.

q

1 opmerking:

  1. Mag ik je bidden om 1 regeltje context toe te voegen of vind je dat blasfemisch?
    Inez

    BeantwoordenVerwijderen