maandag 25 juli 2011

Ik zeggen



Er is zoveel dat ik meemaak. Alleen, het verschijnt en verdwijnt. Jammer! Want er is meer over te zeggen.
Als ik dan toch die dingen meemaak, kan ik me er net zo goed in oefenen.
Schrijf je op een blog, dan moet je die dingen wel vanuit jezelf aanzwengelen. Ik ga dus die dingen aanzwengelen als een ik. Het ik zeggen hoort erbij.


Daar ga ik me dus in oefenen.


De foto hierboven is van Wenen. Daar poseerde ik vorig jaar bij een fontein. Het was wel wat donker, maar daarom zeg ik het maar even erbij.


Af en toe zal ook mijn familie en vriendenkring ter sprake komen. Mocht iemand vinden dat er hierin onjuistheden worden begaan, laat het dan weten, of reageer hieronder bij de reacties. Dan kan ik die dingen nog aanpassen. Als je ik zeg neem je een hoop onbewusts en onbedoelds mee. Maar het zijn oefeningen, en daar kan ik dan weer van leren.

2 opmerkingen: